Jos tarvitset lisää apua, laita viestiä alla olevalla lomakkeella tai sähköpostilla <3.

OHJEITA USEIN KYSYTTYIHIN KYSYMYKSIIN 

Korttimaksuasiakas - lue ensin ohjeen kaikki kohdat

1. Kirjaudu sisään maksuportaalin asiakassivulle sähköpostiisi lähetettävällä linkillä.
2. Oikeus materiaaleihin on voimassa perumishetkestä kuluvan laskutuskauden loppuun.
3. Klikkaa 'Peruuta suunnitelma' ja VAHVISTA peruutus seuraavalla sivulla klikkaamalla uudestaan 'Peruuta suunnitelma'

Kirjaudu tästä linkistä korttimaksuportaalin asiakassivulle

Mikäli tulet toisiin ajatuksiin perumisen jälkeen, sinun on mahdollista kumota peruuttaminen niin kauan, kun oikeus materiaaleihin on voimassa. Kirjaudu vain uudestaan maksuportaalin asiakassivulle ja paina *Uusi suunnitelma*

Muita maksutapoja käyttänyt asiakas:

Maksuportaalin asiakassivulla näkyvät vain korttiveloitusasiakkaiden tiedot. Mikäli olet käyttänyt liikuntaetuja tai muuta maksutapaa ja haluat perua jäsenyytesi, laita meille viestiä alla olevalla lomakkeella.

1. Kirjaudu sisään maksuportaalin asiakassivulle sähköpostiisi lähetettävällä linkillä.
2. Päivitä maksutapa klikkaamalla 'Lisää maksutapa'

Kirjaudu tästä linkistä maksuportaalin asiakassivulle

1. Kirjaudu sisään maksuportaalin asiakassivulle sähköpostiisi lähetettävällä linkillä.
2. Löydät listan laskuhistoriastasi sivulta kirjauduttuasi sisään.

Kirjaudu tästä linkistä maksuportaalin asiakassivulle

Lähetä viesti alla olevalla lomakkeella. Kirjoita viestiin selkeästi ja tarkasti, mitä asiaa kysymyksesi koskee